Tragisk eksempel på lavmål i kunnskap om klima. Det er ikke noe nytt. Men ikke skrem og missbruk barn i klimaløgnkampenjene.


De er ikke nøytrale og prøver på alle mulige måter å fremmheve mennskeskapt global oppfarming. Det er jeg vant til og driter i det på godt norsk. Det som gjør meg forbanna er når de overbevisende skremmer barn med en løgn om at jeg og andre voksne vil ødelegge livet deres. Jeg gleder meg til disse idiotene må innrømme at de tok feil. Men det som gjør meg mest forbanna er at dette grenser til barnemisshandling.

https://youtu.be/NOwKNinf0ww

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg