De diskuterer ol på Lillehammer i 2026 i Debatten på NRK.Glem det.

Jeg er over middels opptatt av sport. Følger med det jeg kan. Så reprisen fra åpningen fra OL på Lillehammer i dag. Jeg ville vært den første til å støtte OL der i 2026. Vi har råd og tar som regel de fleste medaljene så vi må stile opp. Så langt er alt bra. Det som ikke er er bra er at det blir umulig med de snømengdene en Mini-Istid fører med seg. Fra 2021 vil det komme minst to meter snø om vinteren. Det ville vært greit med normale sommere. Men fra 2022 blir det så kaldt om sommeren så snøen ikke smelter. Da får vi fire år med snø som bare bygger seg opp. Det kan bli minst åtte meter. Jeg håper de som vil bruke millioner på søknader snart skjønner det. Mange vil si dette bare er tull. Men å tro på tredve år gamle klimaløgner om havet som skulle stige flere meter. Isen i Arktis skulle smelte. Jorden skulle koke. Ingenting stemte men enda tror  dere på det. Helt ubegripelig. Nå er det rekordkulde og mye snø i mange land. Hvor mange år skal det til før dere skjønner det? Svaret er maks to år. Da er det blitt så kaldt og mye snø så dere har ikke noe valg. Men hvis dere følger med og leser det jeg legger ut så kanskje det går raskere.

https://www.nrk.no/…/ny-maling_-folket-splitta-i-sporsmalet…

Følg Bestefars Klimasannhet påFB.

0 kommentarer

Siste innlegg