Klimaendringer topper global «bekymringsmåling» Klimaendringene er det folk frykter mest, om man skal tro en måling utført i 26 land. Også dataangrep er noe folk i økende grad er bekymret for.

NRK, hele media og presse over hele verden stempler alle som ikke tror på 30 år gamle klimaløgner som en parikaste blir det slike meningsmålinger. Politikere blir mobbet på tv og i avisene. De er livredde for det kommer snart et valg. Forskere som vet sannheten er boikottet av vår frie demokratiske presse. Hva faan er det som skjer. Men den største grunnen til tallene er alle dere som har gjennomskuet Al Gore som ikke tør innrømme det. Dere er redde for hva familie og kollegaer vil si. Og jeg kan skjønne for de ser på oss som raringer. Jeg innviterte alle mine venner på FB til å like siden. Femti av sekshundre gjorde det. Flere mente jeg var er en tulling og slettet meg. Det tok jeg på godt norsk rennafart og dreit i. Mange var enig men tørte ikke for da var redde for hva familien ville si. Men for å spre sannheten så våre etterkommere kan forberede seg må flere bli med oss. Og til slutt. Klimaløgnen er basert på å tjene penger. Mye penger ellers ville løgnen dødd ut for lenge siden. Nå blir det kaldere og mere snø. Jævla mye av begge deler. Nå er det på tide å melde seg på i kampen for sannheten.

0 kommentarer

Siste innlegg