Tekn dr Lars Bern om det överdrivna klimathotet. (English Subtitles)

Lars Bern har gedigen erfarenhet inom klimatforskning sedan 40 år.
Han berättar att klimathysterin drivs av en grupp globalister som vill skapa överstatliga organisationer och regelverk.
De drar sig inte för att hitta på överdrifter för att skrämma folk så att de ska acceptera åtgärderna.
Han berättar att det finns naturliga klimatförändringar och att vi troligen kommer få ett kallare väder. Han förklarar också varför.

https://youtu.be/HmTGjIBrWqc

2 kommentarer
    1. Hei
      Jeg er meget imponert over deg som tør stå fram og si akkurat det du mener. Verden trenger slike som deg og som kan bidra til å korrigere all denne vranglæren som florerer om klima. Det er virkelig skremmende å se hvordan politikere og presse driver propaganda. Det har blitt som en ny religion i Europa.

      Sjøl har jeg jobbet med å beskrive naturlige klimasvingninger. Derfor vil jeg gjerne sende over linken til min side. Jeg vil gjerne ha din kommentar til denne.

      https://www.klimadans.com

    2. Til Ole Opstad. Hva i all verden er det som er risikabelt å mene at klimaproblemet er overdrevet? Jeg ser sånne meninger hver eneste dag, og jeg kan ikke se annet enn at meningsbærerne risikerer bare å møte noen som er uenig med dem. Ingen skumle menn i bakgatene som er ute etter å ta dem, gitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg