A bombshell study which is led by the professor Valentina Zharkova of Northumbria University actually suggests that in the next few years, the planet Earth will enter into a cooling phase which will set off a series of events leading to a mini ice age.
Earliest ever recorded snow in August in Japan. Old record was Aug 21, 1974. Also 125 locations recorded all time record low and frost during the same days. Tokyo Times silent. Barrow Alaska barely above freezing forecast for the next week. Cold comes early to the Northern Hemisphere.
Hva slags bil bør man ha i en miniistid lurer mange på. Vanskelig spøsrmål for det kan bli mange veier som blir ufremkommelige. Uansett kan utstyret denne bilen har være et bra alternativ for mange i perioder.
This spectacular five-part documentary series, presented by Tony Robinson, investigates the history of natural disasters, from the planet’s beginnings to the present, putting a new perspective on our existence and suggesting that we are the product of catastrophe.
As much of Germany,s nearly 30,000 strong fleet of wind turbines approach 20 or more years in age, the list of catastrophic collapses is growing more rapidly. The turbines are now being viewed by technical experts as, ticking time bombs.
Det er sjelden media har rett i noe som har med klima å gjøre. Men i denne saken har VG det. Ikke sikker på om de vet hvorfor , men det spiller ingen rolle. Ja det blir flere og sterkere vulkanurbrudd. Det samme med jordskjelv. Og grunnen er solens syklus som påvirker alt på jorden. Ikke bare blir det kaldere og mere uvær, men naturkatastrofene vil stå i kø. Det er klimaendringer som er naturlige som de har vært i millioner av år før de visste hva CO2 var for noe.
The Circumpolar Agriculture Conference is asking for abstracts and suggestions for resilient agriculture innovation for Arctic and cold climate farming. Additionally a full interactive map of coal stations around the planet, keep in mind stable power will be the difference between surviving and not. Snow in Japan in August.
Norge har et enormt utslipp av, miljøgasser. Omtrent som en liten bydel i Shanghai!
Egentlig har ikke Norge noe utslipp. Når vi tar med alt vi har av gress, skog og alger i havet, har vi et negativt utslipp. Dessverre valgte våre representater på Kyoto- katastrofen. å skrive under på et papir som ikke var verd ei dau sild i havet. De folkene skal jo selvfølgelig straffes for å ha brutt norsk lov, ved å gi bort enorme verdier til en fremmed makt.
Selv om vi regner med all den oljen som vi eksporterer og som brennes i andre land, er vi gjeldfrie! Også klimaøkonomisk!
Hvis vi, som “klimaprestene” sier, skal unngå å få et bedre klima, må vi betale uendelig mange milliarder kroner til korrupte statledere og rike bedriftseiere. Hvorfor skal vi betale ut disse milliardene? Jo, for at vi skal få god samvittighet. Vi i Norge gjør verden bedre.
Hva faen er det våre politikere tror? Skal et land med 5 millioner mennesker gjøre verden bedre? En liten by som London (liten i verdensmålestokk) med en befolkning på minst 3 ganger det som finnes i vårt lange land, produserer mer metan og CO2 enn alle menneskene i Norge, inkludert alle kuer og sauer!
Hvorfor skal den norske befolkningen pålegges enorme avgifter på noe som ikke finnes?
Vi blir daglig beskutt av meldinger om at klimaet er på villspor. Hvorfor blir vi det?
Alt vi vet om klimaet er at det forandrer seg. Det er ikke så lenge siden at Skagerak var tilfrosset fra Norge til Danmark. Vil vi ha det slik igjen? Jeg tror ikke det. Det er ikke så mange vintre siden folk på sør og øst- landet klaget over mye is i fjordene.
Selvfølgelig er det ønsketenkning, men en global økning på 4- 6 grader hadde vært fint. Da hadde Sahara blitt grønn igjen, og Hardangervidda vært kledd med trær. Pluss at vi kunne dyrke mat høyere i terrenget og lenger mot nord.
MEN, det ser ikke ut til at våre politikere vil det. Selv om de ikke kan gjøre noe fra eller til med noe som helst, – annet enn å pøse ut uendelig mange milliarder til ingen nytte.
I receive many e-mails, and a recurring complaint is that many of my posts are too technical to understand. This morning,s installment arrived with the subject line. Please Talk to Us. and suggested I provide short, concise, easily understood summaries and explanations, for dummies.