Dette er ikke tema om flyktninger men politikere og forskere fra hele verden som i tredve år har prentet inn i oss løgnen om menneskeskapt global oppvarming som verden bruker fire milliarder om dagen på til ingen nytte. Ingen av spådommene som folk har trodd på har slått til. Det tragiske er at ingen har forberedt seg på kaldere vær og store mengder snø. Vi som har sagt det blir sett på som idioter. Hvem er idioter nå? Og som vanlig er det de fattige som må lide. Det verste er at de fleste av dere godtar det. Denne vinteren vil slå alle rekorder for mennesker som fryser ihjel over hele verden. Det har allerede startet i Europa. Og neste år blir det verre. Det blir katastrofale klimaendringer som ingen har foralt dere om. Hovedgunnen er forskere som vet det ikke slipper til i media.
Avslutter dagen med noen flotte vinterbilder fra Europa.
Er det noen som kan gi bestefar et fornuftig svar?
Oljekrisa.
Klodens naturlige klima er langt mer ustabilt enn vi innser. Svaret fins i fortida.
http://oljekrisa.no/Svaret%20fins%20i%20fortida%20jan%20201…
Ski resort evacuated and thousands stranded as heavy snow blankets Alps.
Heavy snowfalls have left large areas of the Austrian and Bavarian Alps paralysed, with more than 2,000 people trapped in villages and ski resorts cut off from the outside world. Five people have been killed, and another two are missing.
https://uk.news.yahoo.com/ski-resort-evacuated-thousands-st…
Hva er Paris-avtalen verdt. Ikke et øre mer enn papiret jeg bruker på det minste rommet i huset.
Klimaspådommene feiler hver gang.
LESERBREV.
For oss som har fulgt med noen år i propagandaen fra klimakriseindustrien finner vi det stadig mer merkelig at ikke media tar et alvorlig oppgjør med noen av de merkelige spådommene som har vist seg å feile hver gang.
https://www.an.no/…/klimaspadommene-feiler-hv…/o/5-4-937708…
Maldivene har fremdeles ikke sunket i havet Foto: Bildet er klippet fra nett-siden til Berg-Hansen Reisebureau AS (Innsendt bilde)
Inger Svindahl
Jeg ble så irritert på TINEs siste kuprompstunt at jeg satt meg ned og regnet litt på påstandene deres seint i går kveld.
Håper jeg regna riktig.
TINE Dere påstår: “Globalt står landbruket for cirka 15 prosent av klimagassutslippene, i Norge cirka 8 prosent. Metangass utgjør omtrent halvparten av disse utslippene.”
Nå er det ca 400 ppm CO2 som tilsvarer 0,038% av atmosfære. Det som skal være menneskeskapt av dette er ca 4% eller 16 ppm eller 0,00152% av atmosfæren.
Så la oss regne litt på hva det i såfall utgjør.
Antropogent CO2 landbruksutslipp er altså etter TINEs utsagn 15 % for hele verden.
15 % av 0,00152%= 0,000228%
Regnet om til ppm (parts per million)
0,000228% av 400 ppm blir da 2,4 ppm.
Det vil si at dere skylder på at globalt landbruk tilfører 2,4 molekyler CO2 pr million CO2 molekyler.
Av dette igjen skal Norsk landbruk ha skylda for 8 %.
Det er åpenbart et helt totalt urealistisk tall tatt rett ut av lufta.
Men la oss si at dere har rett.
8% av 0,000228 = 0,00001824% av Atmosfærens CO2
8% av 2,4 ppm blir da 0,08 ppm.
Det vil si at ett sørgelig CO2 molekyl fra Norsk landbruk forholder seg til 12 500 000 luftmolekyler.
Metangass som oppgies til rundt regnet 1,9 ppm av atmosfæren så må vi altså regne på samme måten.
Først ca 7,5 % av jordbruket på verdensbasis, og så 4 % av dette igjen for Norsk jordbruks tilskudd.
Dette blir da så lite at det er totalt absurd, spesielt når vi vet at Polhavet slipper ut store mengder Metan hvert minutt.
https://www.nrk.no/…/enzym-hemmer-kan-gjore-metanutslippene…
Boom, Boom, Boom! M6.1, M6.8 and M6.6 earthquakes hit Alaska, Brazil and Indonesia within 24 hours.
Antall jordskjelv vil øke i en Mini-Istid pga solens syklus som påvirker alt.
http://strangesounds.org/…/boom-boom-boom-m6-1-m6-8-and-m6-…
Se hvordan fremtiden vil bli i en Mini-Istid.
John Casey med mange års erfaring fra NASA forklarer det du trenger å vite om CO2 og fremtidens klima som blir en kald verden. Kanskje den beste artikkelen som avslører klimaløgnene.













