Anders Brunstad.

TROSBEKJENNELSEN FOR IKKE POLITISK KORREKTE:

Jeg tror ikke på Globalist Guden CO2
og menneskeskapte klimaendringer.

Jeg tror på at Solguden i vårt solsystem,
Som ble til ved tidenes begynnelse,
Og har både solstråler, UV stråler og en sterk magnetisme,
Som samspiller med en sterk kosmisk stråling fra supernovaer

Fra vår svære, ja gigantiske Galakse Melkeveien,
Som over tid gir oss en naturlig variasjon i klodens klima,
Ved at solen har en syklys som både varierer hvert 11. år,
Samt i langt lengre sykluser som vi har sett fra 1300-1850,
Fra 1850-2015, som er årsaken til varmere og kaldere klima,

Jeg tror det er synd å ødsle bort enorme verdier
på å forsøke å redusere utslipp av menneskeskapt C02,
Som bare utgjør ca 4% av total mengde C02,
Som nå er på ca 410 parts per million, mye lavere enn optimalt.
Som totalt er på bare 0.04% av luftens masse,
Mot hele 1% vanndamp, som er en like effektiv “klimagass”.

Jeg tror på C02 som Livets Gass,
som gjennom solstråler og fotosyntesen,
Skaper både oksygen og plantevekst til jordens folk og dyr.
Og en liten økning vil bare være positivt for en økende befolkning.

Jeg tror det er en stor synd å bruke enorme mengder mais og sukker,
Fra Nordamerika og Brazil, til å lage bioetanol til biler,
og å hugge ned mer regnskog for å lage mer bioetanol fra sukker,
Og å hugge ned ungskog i Europa for å dekke EUs krav til “biodiesel”.
I stedet for å produsere meir mat til de som svælt seg i hel i Afrika.
I navnet og gavnet til den falske C02 avguden.

Jeg tror FN og EU og Norge er heilt på villspor om C02 og utslipp,
De har ikke forstått at det er solen som forklarer klimaendringer.
Istider har kommet og godt, det var varmt i Vikingetida,
Og det var deretter beinkaldt i 1645-1715,
uten at dette skyldes menneskers utslipp av C02.

Det var 10-15 ganger meir C02 under Dinosaurenes tid på jorda,
Da var kloden mest fruktbar, og enorme karbonreserver blei til.

Det var da 10-15 grader varmere, og ingen snø og is. Det sies at
Da var solsystemet lengre vekke fra stjernekluster, i Melkeveien.
Og at dette gav mindre kosmisk stråling,
mindre skyer, og et varmere klima.

Jeg tror vi må sette oss opp mot Globalistenes Propaganda,
Både marxistene i FN, sosialistene i EU, og Globalistene i H og AP.
Som har bedratt oss med den falske C02 guden
Og ødslet heilt enorme ressurser på C02 avgudens alter.

Jeg tror det er synd og trist at et radikalt og kultur marxistisk FN,
Har fått makt inn i våre skoler, til å lære våre barn løgner,
Om både C02, klima endringer, og hva som er han, ho og hen.

Jeg tror at mange av våre politikere heller ikke veit bedre enn
Det den massive falske propagandaen formidler,

I det statlige og liberale globalist kontrollerte mediene våre.

Jeg tror dette er svært trist og synd,

Men at Folket snart kanskje våkner som i en slags Vekkelse,
Hvor den Falske Avgiftsguden C02 kastes på dør,

Og vi kan samle oss i vitenskapens forståelse
Av vår egen sol i vårt eget solsystem og i vår egen galakse.

Til beste for alle mennesker på vår klode,

Dette trur eg på; at denne galskapen må ta slutt og
At den falske C02 avguden nå må gravlegges
på Globalistenes evige satanske gravlund.

Takker for oppmerksomheten.
Bildet kan inneholde: tekstFølg Bestefars klimasannhet på FB.

0 kommentarer

Siste innlegg