EG ER EIN KAR PÅ 40 ÅR SO HAR 2 UNGAR, JENTE OG GUT PÅ 9 OG 4 ÅR. ER DET ANDRE ENN MEG SO OPPLEVER AT UNGAR KJEM HEIM FRÅ SKULEN OG ER REDDE FORDI DEI HAR HATT OM KLIMAFORANDRINGAR PÅ SKULEN, OG EIN LYT TA EIN LANG ALVORSPRAT MED DEI PGA DET?

Overskriften er sakset fra et innlegg jeg så. Det gjør meg rasende. Våre media,presse skoler og barnehager hjernevasker barna. At voksne som ikke skjønner en drit skremmer hverandre er en ting. Å skremme barn er stygt. Et godt eksmpel er Andreas Wahl som her beviser selv at han ikke vet hva han prater om. 

1:Han har fortalt oss i flere år at vi må redusere CO2 som er en farlig klimagass ellers dør kloden.
2. Nå skremmer du barna med at CO2 er brukt når de blir 30. Det burde jo være bra.
———————————————————————————
Maken til idiot skal en lete lenge etter. Først skal vi redusere CO2 og når det blir brukt opp er det farlig også.
Dette skremmer han og NRK barna med. De er barnemisshandlere som burde bli anmeldt.
Håper snart han eller NRK anmelder meg for æreskrenkelse. Jeg er klar.

https://youtu.be/NOwKNinf0ww…

Følg Bestefars Klimasannhet på FB.

0 kommentarer

Siste innlegg