Fikk jeg en el-bil gratis ville jeg sagt nei takk. Jeg har en ikke helt ny bil uten for mye elektronikk og dilldall som går i all slags vær. For det blir tøffere enn dere tror.

Bare for å si det. Jeg er ikke imot el-biler. Jeg er imot å være med å sponse eierne som bruker veien like mye som meg. Om de produserer mer eller mindre CO2 en fossildrivne biler spiller heller ingen rolle. CO2 påvirker ikke klima så det er å kaste millioner rett i potta. Men fikk jeg en el-bil helt gratis ville jeg sagt nei takk. Det blir kaldere og mye dyrere og ustabil strøm. Tyskland og Belgia er blant de land som har strømstans flere ganger om dagen før Mini-Istiden virkelig har satt inn. Sverige har også for lite energi og importerer treflis fra Brasil til varmekraftverk. Hva tror du skjer i vinternorge med mere snø og kulde. Proppelbladene vil ise ned eller det blåser for lite. Blåser det for mye på de stoppes. Solcellepanelene vil snø ned og det er noe som heter skyer og om natten er det veldig lite sol. Det blir mindre snøsmelting og elvene fryser. Finnene har skjønt det og bygger to atomkraftverk mens de grønne nissene i Europa går å venter på global oppvarming. Vi har har hatt tre vinterstormer det siste året hvor minst 20000 mistet strømmen i opptil en uke. I går mistet 47000 finner strømmen. De periodene vil bli oftere og lengre. Da blir det bare fossilt drivstoff som fungerer. Hvis du vil komme frem og ikke sitte i bilen og fryse.  Vintern kommer styggfort. Og til slutt. Skaff deg alternativ til elektrisk fyring fort som f.

Lik og følg med oss på FB.
https://www.facebook.com/bestefarsklimasannhet/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/miniistid/?modal=admin_todo_tour

Bildet kan inneholde: tekst

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg