Hei alle sammen. Jeg har forstått at det er mange som lurer på hvem Eva er.

Her er jeg. Jeg er samboer med Erik og han har nå i mange år brukt tid på å prøvd å forklare meg hva som vil komme. Jeg har ikke forstått, ei heller ville forstå, hva som venter oss i nær fremtid. Det begynner nå å synke inn etter hvert som jeg ser at Al Gores dommedagsprofetier om «GLOBAL OPPVARMING», nå blitt klimaendringer, ikke har slått til. Videre er det jo all verdens «forskere» som har fortalt oss det samme.

Han har klart å få meg litt på glid og jeg har begynt å tenke at det kan jo være lurt å være litt forberedt, så jeg har samlet litt bønner, linser og andre tørrvarer som har lang holdbarhet. Det kan jo ikke skade, tenker jeg, Og nå som vi har blitt rammet av denne pandemien har tankene mine snudd litt. For det er skummelt å oppleve dette og dermed så jeg tenker at det er greit å være føre var.

Tanken er at jeg skal komme med litt informasjon om hvordan vi kan gjøre oss bruk av matvarer vi ikke har tradisjon på i Norge, men som er svært viktige, proteinholdige og sunne som vi vil trenge i en Mini-Istid. Det vil også bli litt informasjon om hvordan vi kan dyrke selv hjemme og foredle dette.

Erik har brukt mange, mange år på å komme dit han er i dag. Det har vært mange timer foran PC­-en og bruk av egne midler i forsøk på å varsle andre til å forklare andre hva som kommer i nær fremtid.

Det jeg som holder orden på de kronene som kommer inn til spleiselaget som går til annonser og promotering av gruppen og takker for det. Det er faktisk ikke gratis. Han har brukt mye av egne midler og han har heller ingen sponsorer, om noen tror det.

 

MINI-ISTID. KONTONR. 98021300705. VIPPS 93496739

0 kommentarer

Siste innlegg