Ikkje på 20 år har det vore så mykje snø på breane.

ISBREENE VOKSER. KLODEN BLIR IKKE VARMERE. MINST 30 ÅR MED KALDERE KLIMA VENTER OSS.

Jeg trodde som de fleste av dere på Al Gore, men i 2014 begynte det å skurre. Med tretti års erfaring med media og reklame skjønte jeg det var noe fundamentalt galt.

Isen smeltet ikke i Arktis. Noe som var bombesikkert. Vannet steg ikke flere meter. Noe som var bombesikkert. Når så Underhuset på TV2 tok opp debatten om klima og viste til målinger fra 1998 til 2015 som temperaturen hadde stått stille ramlet alt på plass. I studio var Ivar Gjæver med Nobelpris i fysikk. Han vet hva han prater om, men kom ikke ordentlig til. Etter det har han vært boikottet av media. Men Cicero forsker Bjlørn Samset fikk mer tid og med merkelige forklaringer. Han har faktisk aldri fått rett i noe han har sagt. Men han slipper til i media hver eneste gang klimahysteriet øker temperaturen.

Da bestemte jeg meg for å finne ut mer. Og med timesvis med artikler og videoer hver dag skjønte jeg at noe var galt. Når de så begynte å bruke og skremme barn med en kokende klode blei jeg forbanna. Og hvis dere prøver å tenke litt tilbake så har ingen av Al Gore sine klimaspådommer slått til. Og da kan jeg ikke fatte å begripe at så mange fremdeles tror på han. Og nå har Obama kjøpt seg villa i strandsonen til 15 millioner dollar. Enda han sa at havet vil stige flere meter. Media har ikke sagt noe om det.

Det er grunnen til siden pluss att barn og ungdom må få vite sannheten. De er vettskremte for at jorden skal koke og redde for CO2 gassen. Største løgnen som er funnet opp. De bør læres opp til å klare seg i ett kaldere klima.

Og som jeg skriver i reglene for siden så har jeg ikke tid til å diskutere med alle som tror på Al Gore. Det er bortkastet tid som jeg heller bruker på å finne artikler til de som har skjønt eller prøver å skjønne det for Mini-Istiden har startet i flere deler av verden. Det er bare å forberede seg. Hvis dere ikke har sett videoen med John Casey på toppen av siden så gjør det.

https://resett.no/2020/03/04/ikkje-pa-20-ar-har-det-vore-sa-mykje-sno-pa-breane/?fbclid=IwAR0jm8ti4PkZXWwyPc0NuQbmBA9OlrF10nTj5o7nn5yONtNkKRQKt2MxmX0

Lik og følg med oss på FB.
https://www.facebook.com/bestefarsklimasannhet/?ref=bookmarks

Maunder Minimum var den siste store Mini-Istid for 400 år siden. Nå starter Eddy Minimum. Historien gjentar seg.

Bildet kan inneholde: tekst

0 kommentarer

Siste innlegg