Med trusselen om at våre barn og barnebarn vil vokse opp med global oppvarming er det på tide flere blir med så vi kommer skikkelig i gang.

VELKOMMEN TIL 2021.

Men jeg trenger hjelp fra dere. Og med en Mini-Istid på minst femti år er det våre barn og barnebarn jeg tenker mest på. De forbereder seg på en kokende klode og er ikke forberedt på at det blir kaldere. Det er vår plikt å si i fra og hjelpe dem med å forberede seg. Og vi har dårlig tid. Mini-Istiden har allerede startet med snø og kulderekorder i mange land. Gruppen er lukket og meningen er å spleise på annonser og artikler. Jeg legger ut på flere sider og grupper, men denne er vil bli den eneste etter hvert. Men med over 500 medlemmer og kun fire stykker har vært med å spleiset, ser det dårlig ut. Jeg trodde at når folk melder seg på noe ville de følge opp. Så hvis ikke flere blir med blir den lagt ned. Det vil jeg vurdere 20. januar. Er det for få da legges den ned og dere som har betalt får pengene tilbake. Så nå er det opp til dere.

Eva tar seg av annonseringen.

MINI-ISTID. KONTONR. 98021300705. VIPPS 93496739.

0 kommentarer

Siste innlegg