Nyttårshilsen fra Bestefar.


Noen påstårt at jeg ikke er bestefar for å sverte siden. De samme er med på å spre løgner om global oppvarming. Men det bekymrer meg ikke mer. Det er så mange på siden her som kjenner meg og klimaløgnene lever sitt siste år. 2019 blir det året for løgnene vil bli begravd i snø og is. Skulle ønske jeg kunne ønske dere et godt nyttår. Det blir vanskelig for dette blir det tøffeste året dere har levd. Så jeg får legge til “så godt dere kan”. Mini-Istiden kommer raskere enn de ekspertene jeg har fulgt i mange år har sagt. Antall solspotter er på vei til null. Det er alvorlig. Men de som forbereder seg vil klare seg bedre. Her komme mat og varme inn som det viktigste. Pga avlinger som vil bli ødelagt over hele verden vil hjemmedyrking innendørs bli vanlig. Og ikke le av det for det kan bli måten å overleve på. Verden er innstilt på varmere klima og når det snur så  fort som det gjør nå blir det krise. Å holde varmen blir også et problem. Har du vedovn så begynn å bygg deg opp lager. Jeg har oljefyr og den er lovlig videre med bioolje. Problemet er at den er avhengig av strøm så et agregat bør på plass. Det gjelder alle. Med mer kulde og snø vil flere miste strømmen i ukesvis. Og jeg beholder min godt brukte besnsinbil uten for mye elektrinikk. Det vil bli det tryggeste å ha for å sikre seg å komme frem. Helst firehjulstrekk eller ha kjettinger. Været kan i perioder bli så dårlig så man kan ikke regne med å få hjelp som man gjør nå. Dette begynner å bli mye så dere får følge oss videre for flere tiltak for å klare seg. Da avslutter jeg med å ønske dere et så godt nyttår som dere kan og takker alle som følger med og deler artiklene. Spesielt Randi Stensby som mor, bestemor og oldemor er den som deler mest fra siden. Jeg trenger mange som henne. Jeg skal følge opp alt som dere trenger å vite om hva som venter oss i 2019.
Mvh. en bestefar som er forbanna på de som lyver for våre barn og barnebarn. De får en tøff fremtid de ikke har lært vil komme. Vi som ansvarlige voksne må hjelpe dem å forberede seg.


0 kommentarer

Siste innlegg