Sylvi Listhaug om omstridt klimautspill: – Hva hjelper det å angre?

 

HAR VI ET KLIMADIKTATUR?

Uansett saker bør det være rom for diskusjon med alle parter. I klimasaker er det ikke det. Media og og presse halshogger med øyeblikkelig virkning de som er i tvil om menneskeskapt global oppvarming. Eller klimafornektere som de kaller oss nå. Tror de vi er idioter som nekter for at vi har klima? Da har vi ikke lenger et demokrati men et diktatur styrt av sterke krefter. For jeg tror ikke presse og media har så lite kunskaper. De må ha sett at isen i Arktis ikke smeltet. De må ha sett at havet ikke steg flere meter. De vet at den naturlige oppvarmingen stoppet i 1998. Det ble dokumentert i Underhuset i 2015. Etter det programmet er alle som ikke følger medias retningslinjer i klimasaker boikottet. Og ikke en eneste påstand om menneskeskapt global oppvarming har blitt bevist. I går hylte de om varmerekord i Australia. De burde sjekket at den fra 1896 gjelder enda. Med lavere CO2 i atsmofæren. Jeg har selv blitt boikottet med en uke i fb fengsel for mine meninger. Så blir jeg borte med siden min en stund så har klimadiktaturet bestemt det. Så jeg ønsker alle en God Jul nå så det er gjort.

https://www.nettavisen.no/nyheter/sylvi-listhaug-om-omstridt-klimautspill—hva-hjelper-det-a-angre/3423898374.html

Lik og følg med oss på FB.
https://www.facebook.com/bestefarsklimasannhet/?ref=bookmarks
https://www.facebook.com/miniistid/?modal=admin_todo_tour

Bildet kan inneholde: tekst

0 kommentarer

Siste innlegg